Panaszkezelés

Tisztelt Bejelentő!

Társaságunkhoz panaszaival kapcsolatosan a panaszbejelentes@szegedihulladek.hu címen vagy a személyes ügyfélszolgálatunkon keresztül (Szeged, Stefánia 6.) tehet bejelentést valamint a 62/777-177-es központi telefonszámunkon.

Fogyasztóvédelmi referens: Dr. Tomasovszky Csilla (62/777-210)

Közszolgáltatással kapcsolatos panaszaikra 15 napon belül válaszolunk.

Az ügyfél jogérvényesítés érdekében panaszával fordulhat a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Független Békéltető Testülethez ( 6721 Szeged, Párizsi krt 8-12 ), illetve a Csongrád Megyei Kormányhivatal,Szegedi Járási Hivatal Foglalkoztatási és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztályához ( 6722 Szeged, Rákóczi tér 1 ).

Felügyeleti szervünk Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata. (6720 Szeged, Széchenyi tér 10.)

Elérhetőségeink

Szegedi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.

Elérhetőségeink
Ügyfélszolgálati iroda
  • 6720, Szeged, Stefánia 6.
Fogyasztóvédelmi referens
Nyitvatartás
  • H-SZ: 8.00-15.00
  • CS: 7.00-19.00
  • P:8.00-13.00
  • SZO-V és ünnepnapokon: zárva

Sándorfalvi úti Regionális Hulladékkezelő Telep

Elérhetőség
Nyitvatartás
  • H-P: 6.00-22.00
  • SZ: 6.00-14.00
  • Vasárnap és ünnepnapokon: zárva